Rabu, 19 Ogos 2009

Celoteh mulutku

Hai semua, jangan terkejut lak tengok mulut tu ye.....
Camtu la mulut saya bila tengah suspen.... hehehe...



Bukannya apa, ntah..... tiba2 aku rasa suspen plak sebab seseorang tu tetiba je pandang aku tapi kearah yang tak sepatutnya.... dah la kami sembang dekat lak tu.... apsal dia pandang ##### aku.....alamak..... seramnya..... tapi takpe la.... buat bodo je..... relaks la..... cool bebeh...


Buat pertama kalinya aku terasa nak makan semua benda , maklumla esok lusa dah nak puasa kan,lumrah la tu....tapi aku tak tau nak makan apa..... tension betul....jadi, untuk memuaskan hati aku, aku mengambil keputusan untuk memakan apa saja makanan yang ada didepan aku, tak kira la yg sapa punya pun, padan muka, sapa suruh letak kat depan aku.... ahaaaak....( alamak, keluar angin, tapi kat mulut yeeee.... )alhamdulillah.....


Setelah kenyang aku mengambil keputusan untuk memblahkan diriku dari kolej ni..... nak balik tido..... lagipun kat lab ni dah tak de orang... kecuali aku, k.nurul n ayu....cam biasa la diorang 2, selalu balik lambat, x paham aku apa yang diorang wat kat komputer 2, tengok keyboard tak tersentuh2 pun, hai macam2 tul kawan aku ni, suka ti diorang la , janji bahagia kan.... dan lepas ni aku leh enjoy puas2 sebab mulai esok aku start cuti semester...... Yahoooooooo...!!!!


Kalau esok aku tak datang lab, maknanya aku dah balik kedah dan ini bermakna inilah last aku update blog aku.... bukanya apa malas nak p cc bila balik kedah nanti, ye la... kat rumah mana ada internert.... hampeh tulllll....



So, Buat kengkawan sekalian, Selamat Berpuasa, Selamat bercuti, Selamat Hari Raya dan JANGAN MALAS SEMBAHYANG TAUUUUU........(eh cam iklan PLKN la plak)



Akhir kata flying kiss untuk semua.... MMMMMuahhhhh.....







1 ulasan:

  1. wei dah bln pose dah ni....ooo leh x nk satu coklat yg pink 2...heeeeeeeeeeheeeeeeeeee

    BalasPadam