Khamis, 19 Mei 2011

Masa Untuk Relakssss~

Hari ni memang bes sket...coz aku leh lepak seharian kat ofis...ingatkan ari ni kena kluar gak sbb tetiba dpt urgent kes psl B#B#..ala...binatang terlarang tu...ngeeee~...tetapi atas sbb masalah kenderaan so x dpt pergi la jugak tuk wat operasi...tapi tak dpt p pon x per la kan...aku lg sanggup x der kes drpd terpaksa brgelumang dengan maksiat...eh, silap ayat ...bergelumang dengan menatang tuh...euwwwwww...

So sesi melepakkan diri bermula.... jom layan citer Full House.... Aku suker citer ni...tetibe teringat zaman muda dedulu...ngeee~

....

Oh yer lupa nak gitau... Thanks to En. Zali coz bagi KEK LAPIS semalam...weee~ cedapnyerrrr
.....
fes time aku makan kek lapis,
cam jakun la pulok
...

Oh yea, sebelum ni En. Zali ada jugak bagi strawberry fresh dari Cameron untuk kami... if uollls nak tau, tempat ni dekat jer dengan Cameron, tapi banyak2 orang kat sini, aku sorang jer yg x pernah g Cameron...cedihnyerrr...plisss...bawak la aku g sana wahai friendsss...(tgh merayu btul2 ni...)
ini lah budak yg jakun!!!!
....
dia bukan bagi sebiji jer...banyakkkkk
...
ok, kita close up sket
yummilicioussssss!!!!
....
cicah gulo pon sodap nih....
...

Thanks again to En.Zali....sok-sok bawak makanan lagi yok...hihihi

Eh, alamak...tetiba ada kes plok....Den g dulu yokk...sok-sok jumpo lagi yok....


Psss: Perosak bahasa betul la aku arini....:P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan