Jumaat, 31 Januari 2014

Syukur..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Dan Penyayang


Alhamdulillah...tahun ini bermula dengan penuh rahmat dan kebaikan...Aku banyak habiskan masa bulan ni dengan family...spend time dengan mak aku is the most...hari pertama bulan ni aku dpt belanja mak makan Nasi Mandi kat Restoran Arab...perghh, tak pernah aku jejak kat tempat branded gitu...mau beratus habis...si Atam yang beria-ria benaq mengajak...tak pernah2 mentebiat sebegitu...entah apa mimpi dia...nak sambut new year la kot masa tu.....kihkih..tak pe....layan je..aku kan pemurah...hehe..

Aku jugak hampir dapat memenuhi setiap permintaan mak...walaupun tak pernah dia mintak apa2 pon kat aku...tapi aku ni kan mind reader...eceh....setakat mak aku, aku boleh baca punya isi hati dia...

Aku jugak dapat cari hobi baru...crochet...dah tahap gian sampai tak boleh tido kalau tak mengkait benang dalam sehari...aku dah buat baby hat setakat ni...lepas ni nak wat kasut baby plak la...tak sabaqnya.....!!!

K la...hari ni half day kerja...so, nak balik kampung...memandangkan kakak aku yg rajin masak tu pon balik kampung jugak...so, aku ajak diorang wat barbeque...Hooyee..!!!  dan semua orang pon sibuk nak balik kampung tetiba kannn...

Oh....dah lapaq tahap gaban dah ni...sanggup aku skip lunch sebab nak makan ayam barbeque kat kampung...

K bye...selamat berhujung minggu....:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan