Sabtu, 6 Jun 2015

Tsunami Dalam Hati

Bismillah...

Start hari ni dah patut kena countdown dah...Oh, buat untuk kawen... No no no no~
Opkos pasal kerja... well, aku kan wokeholik tahap melampau punya... harus la cakap pasal kerja sepanjang tahun... bhahaaha.. uhuks~ eh terbatuk pulak.. ekius me...

Maka fasa ke-2 yakni fasa terakhir kerja2 khas aku untuk syarikat bakal tiba... pejam celik pejam celik... tinggal 9 hari lagi.. perghh.. dia punya tahap nebes tu mencurah-curah wa cakap lu...cam tsunami... bayangkan keputusan audit yang bakal dijalankan... kalau gagal, bukan saja aku yg menanggung azab... company aku pon boleh terjejas (eh, company aku ke??)...confirm2 kena tutup... no no no no~ doakan yang baik-baik saja ya...

Tapi.. bayangkan pulak kalau berjaya.. perghhh.. dia punya feeling tu cam pelangi pon ada... macam berbunga-bunga.. pastu boleh lah start perangai demand tahap melangit.. wah.. mula lah nak berangan tu... ishish...belum apa2 lagi dah lupa diri... no no no no~ (saja2 ja berangan... cek tak lupa diri aih)

Teringat 2 minggu lepas, time submit laporan manual syarikat kat Pegawai Kesihatan... aku pi sorang2 kot... last2 bila dia check... dia cakap "ok.. macam ni la ok... nah... sila turunkan tandatangan..." pergh, suruh aku sign tu yang tak leh blah tu... rasa cam aku ni tuan tanah kot... kikiki... lagi tak leh blah bila dia cakap " syarikat kamu mungkin antara yang pertama dapat lesen kesihatan di daerah ni (untuk produk jenis kilang aku buat)" pergh... dengar dia cakap camtu... terus rasa dalam hati ada taman!!! wangiiii!!!! (erk..motif cakap wangi???)

Hmm.. tapi tertekan pulak rasa bila dok asyik menunggu camni... rasa tercekik-cekik je perut ni...haha.. Ditambah pulak bila difikirkan oficemate tgh sarat mengandung...Jadi, aku lah yang kena gantikan tempat dia  pertengahan bulan ni...selama 2 bulan...Seriously...kerja2 dia tu dh la melibatkan nombor dan perkiraan... Bayangkan aku yang buta math ni kena buat kira-kira...pergh... memang tahap kura2 lah hasilnya nanti...waaa~

Ditambah lagi dengan isu GST... serious tak tahu camna nak rekod or claim or what? I have no idea about GST ... BLURRR~

Aku harap cik opismet bersalin lepas raya ye... (boleh ke buat permintaan camtu.. jahat!) ehe.. Aku nak raya dengan tenang weiiiii!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan