Rabu, 27 April 2011

Diari 2- Operasi hasil tembakau (O.B.D.)

salam...
sepatutnya entry ni aku letak kemarin, tapi cbuk ckit la..
so, hari ni aku nak citer psal operasi semalam.
aku n d geng g buat operasi hasil tembakau di premis
oh ya...O.B.D means org belum dewasa...
sebenarnya x tau nak citer apa..
cuba nak gitau antara kesalahan yg dilakukan beberapa pemunya premis yg aku jumpa masa operasi adalah seperti....

tiada tanda larangan merokok bagi O.B.D.
(signboard sprti diatas adalah tidak diperakui oleh KKM)
ye la...kecik sgt..
.....
ha...signboard yg bsar cam ni baru sah...tapi disembunyikan la pulak....apa citer ni????
so, still X

OK, tu jer la yg dpt aku citer kat sini..
ha, tapi sebelum tu aku nak tunjuk sesuatu.....

tadaaaaa...
aku dah dapat badge yg tertera Kementerian Kesihatan Malaysia...
ni la yg aku idamkan dari dulu lg...
HiiiiiHiiii
Bangga la sekejap walaupon hanya pelatih jer...
ader aku kisah...

Pssss: Merokok memBAHAYAkan kesihatan!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan